16 Nisan 2009

AŞK


AşkSigaramın ucunda dumandan külden senden yani ateşten ibaret
Çekiyorum içime işliyorum yüreğime
Seni sevgini
Her çekişte iç çekişlerimde ortak oluyor bana
Sevdan bir sigara kadar yakın
Sigaramın dumanı kadar uzak bana
Külüyüm sevdanın
Ateşinle yanarken dumanınla kayboluyorum
Bitmeden sigaram bir yenisini sarıyorum sararan parmak uçlarımda
Tıpkı tıpkı sararttığın yüreğime sevdanı sararcasına
Defalarca bıkmadan
Sen gitmek için çabalarken ben defalarca sarıyorum sevdanı yüreğime
Aşkım sevdan bir sigara kadar yakın dumanı kadar uzak bana
Ateşinle yanarken küllerim bile sızlıyor külüyüm sevdanın
Ayağının altında eziyorsun her defasında
Aşk sigaramın ucunda dumandan külden senden yani ateşten ibaret
Yakıyorsun her defasında…
Aşk herkesi kırar biraz
Eksilmesin acısı şükret
Varsın ağlasın dalda kiraz
Herkes kendine sürgün biraz
Çocuk gülüşün dünden bir yara
Aşk bize sıla
Günler gelir ve büyürüz elbetAşk bize gurbet
Ayışığı dalgakıran
Yarada tuz aşktan kalan
Ayışığı tende bıçak
Giden sürgün kalan kaçak
Aşk bize sılaAşk bize gurbet
Kapansın yarası şu gecenin
Ayrılıklar örtsün üstümü
Kimim kimsemdi ah gözlerin
Gidecek yeri yok kimsen

11 yorum:

khaos dedi ki...

Hu.. çok güzel Kumsal..
Senmi yazdın yoksam?

Kumsal dedi ki...

Kelebeğim ne gezerrr
Alıntı :)

khaos dedi ki...

Olsun yinede güzel.. alıntı yapsanda sana yakışıyor bu haller:)

Kumsal dedi ki...

Senin kadar hisli diilim Kelebeğim
sen döktürüyosun
Maşallah
banada alıntı kalıyo:)

chatlaq dedi ki...

Çok güsel bir şiirdi paylaşım için teşekkürler cnm:)

şirinem dedi ki...

sevdayı ne güzel anlatmış çok güzel Ayışığı dalgakıran
Yarada tuz aşktan kalan
Ayışığı tende bıçak
Giden sürgün kalan kaçak
Aşk bize sılaAşk bize gurbet
:)) burasını çok beğendim

Kumsal dedi ki...

Beğendiğine sevindim

Zeugma dedi ki...

Güzel şiir bulmuşsun..
Ben de beğendim çok..

Kumsal dedi ki...

Zeugma
memnun oldum

Şengülce dedi ki...

merhaba kızım şiir çok güzel
içinde anlatım ifadeler herşeyi anlatıyor
purofil resmi dahada güzel
anlamı çok büyük
sevgiyle kal can..ben hem burdayım hemde burda .http://sengulce.blogcu.com/turkiye-de-istanbul-ne-ise-ozdemir-asaf_42134591.html

Kumsal dedi ki...

Şengülce Hanım
hoşgeldiniz memnun oldum
teşekkürler