20 Nisan 2009

Kalabalkık mı? Yalnızlık mı?



Yalnızlık herzaman tercihimdir.

Eğer kişi kendi isteğiyle yalnız kalıyorsa ondan daha mutlu kimse yoktur

tam tabiri tadından yenmez:)

Hafta sonu iki gün ev çok kalabalıktı,

bir çurcuna, bir kıyamet, bir gürültü iki gün 20 güne bedeldi resmen

Bütün aile İstanbulda olmamıza reğmen her birimiz bir uçta oturunca bu kalabalıklar kaçınılmaz oluyor!!

Herkesin kafası kazan misali

her ağızdan bir ses, birde bu gürültüye benim oo çoık meşhur kahkahalarım eklenince:))

Eee altı çocuk,altı(çocuk değiler Canavar bunlar)

altı tanede erişkin olunca gürültüde kaçınılmaz haliyle

Annem hep derdi ki 2 çocuk bir araya geleceğine on büyük olsun daha iyi

Bu kalabalığın en güzel tarafıda yemek masası oluyor:)

Resmen sıtkımız sıyrıldı

Neyse ki herkes akşam evine gitti

Yalnızlık gibisi yok

17 yorum:

khaos dedi ki...

Süper süper.. Oluyor bak..
Senden bişeyler..

Oluyor bak:))

öykü dedi ki...

mısafır basımınızın tacı tamam ama
oyle bı oluyor kı
haftasonlrı bırılerı gelıyorsa
bı de kalıyorsa
acıkcacı kendımı ıyı hıssetmıyorum

khaos dedi ki...

Kumsal..
Bak bi haftasonu da Öyküyle biz geleceğiz sana misafiliğe..
Umarım o zamanda boyle sıkılmazssın ha?
:)

Kumsal dedi ki...

Aaa Aşk olsun Kelebeğim
hiç öyle şey olurmu?
Çocukların kahrı çekilmiyo gerçekten
gelin ikinizde başımın üstünde yeriniz var

Öykü yoksa sende mi?
Kelebek gibi düşünüyorsun

Zeugma dedi ki...

Ne zaman başladın sen bu yazıları yazmaya heee???
Ne zaman??
şimdi tesadüf tıklayıp öğrendim..

Hani bana not bırakmıştın böyle yapamayacağım sadece yorumcu olacağım vs..diye..
Allahım yaa??
Bi sürü yazı yazmışsın bile..
Aferin bak..gitgide daha güzel olacak..Rahatlayacaksın blog sayesinde.
Hadi hayırlı olsun yazıların Kumsalcığım:)
Görüşürüz..
Öpüyorum seni:))

Kumsal dedi ki...

hoş geldin Zeugmacım
ne iyi ettinde geldin
teşekkür ederim
sesiz sesiz gitmek istedim
fark eden gelir dedim
ki öyle oluyo
kimseye söylemedim:)
çünkü; kimse bana söylememişti ben kendiliğimden geldim size
Hepinizde çok kalitelisiniz
seviyeli insanları takip ediyorum bende iyi ki varsınız

şirinem dedi ki...

Bazen bende çok seviyorum kalabalığı insan kendini unutuyor ama bazende kalabalıkta yalnız olmak istiyorum huzurlu sessiz sedasız :)

Kumsal dedi ki...

Şirinem kalabalığın içinde huzur
olmak imkansız:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Kumsal aynen dediğin gibi düşünüyorum bende bazen kalabalıklardan çok sıkılıyorum öyle anlar geliyor ki Robinson olmak istiyor insan..

Güzel bir yazı yazmışsın tebrik ederim...

Sevgilerimle...

Kumsal dedi ki...

Cosmos hoş geldin!
teşekkür ederim
çok memnun oldum!

MAVİ UMUT dedi ki...

İlginç ama bazen yalnızlık daha çok dolduruyor sanki hayatı..belki çoklukta yok olmaktan daha iyi kendinle var olmak..

Gokhan Kaynak dedi ki...

merhaba sen acmissin blogu'da
pembeyi sevdigini anladim zaten
ask a yorum yok sevdicegimi yeni yolladim.. yanliz derim ben ya ama herzxaman olmuyor cok SIKIci oluyor... bu arada fotograf cok hos ne guzel kumsal o oyle

Kumsal dedi ki...

Ashure!
seni kaybedince blog açtım bende:))
Sevdiğinin dönüşüne üzüldüm
ama bayağı bi hasret gidermişsinizdir:)

Kumsal dedi ki...

Ufuk çizgisi
aynen katılıyorum sana

Gokhan Kaynak dedi ki...

giderdik giderdik dugunde 16 temmuz tarih belli oldu.. mutluyuz gururluyuz:)

Kumsal dedi ki...

Ahh!
senidemi kaybedicez
yazık çok iyi bir insandın
Davetiyemi yollamasan eğer
Akrep girsin koynuna:))

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.