22 Nisan 2009

Kadın Olmak Zor Zanaat

Dün Arkadaşım yanıma geldi,hayırdır Canım dedim erken değil mi?Patrona kızdım erken çıktım dedi. Sohbet koyulaşınca işin iç yüzü ortaya çıktı.İki hafta önce işe başlamıştı,hemde benim aracılığımla:(
Adam evli ve çocuklu
Arkadaşımda evli bitanede oğlu var
Adam ilk günden başlamış cinsel konular konuşmaya
Arkadaşım tavrını koymuş ama nafile neye yarar
bide adam cimriymiş pislik herif
doğru dürüst yemek bile vermiyomuş
Arkadaşım sürekli tersliyormuş adamı senin yüzünden bütün erkeklerden tiksindim demiş ama adam pişkin hiç umursamamış bile.
Gecenlerde hani bazı insanlar konuşurken karşısındaki insanları eeler yada dokunur ya buda öyle yapmış arkadfaşım hemen itmiş herifi
Senin eşine böyle yapsalar hoşuna gidermi demiş
Adamın cevabına bakarmnısın yaşatmam anında öldürürüm demiş
Ee ozaman bu ne lahana bune perhiz
Evdekiler namuslu seninki namusta .çalışanlar namusuzmu be adam
Dün kayışın koptuğu ,arkadaşımın zivanadan çıktığı olaysa bütün gün aç kalmış ve dokunarak konuştuğum gün varya o gün b.....dım demiş ve sekreterle patron arasında ilişki olabilir demiş
nevri dönmüş kadıncağızın başına çantayı indircam git demiş
Bana bunları anlatınca çok utandım ,çok üzüldüm yerin dokuz kat dibine girdim
Hem ben aracı olduğum için
hemde kadınlarımı bir cinsel opje gibi gören pislik herifler olduğu için
Bayan olmak gerçekten çok zor.Hani kaba bir tabir vardır ya kuyruk sallama diye
kuyruk sallasanda aynı, sallamasan da aynı
Bide adam bir tipsiz, bir tipsiz,kel,dişsiz,çirkin, lanet herifin teki
neyine güvenip böyle şeyler yapar anlamadım
yakışıklı olsa bi yere kadar anlarım
yakışıklı olması taciz edeceği anlamına gelmez ama adama taşkınlık yapıyosa yakışıklılığına güvenir
ya bu herif iğrenç
Ardaşımdan çok özür diledim ,sarıldım,öptüm
O da sen nerden bilicektin ki böyle adi olacağını
Ama kendi içimde eridim
sonra evine giiti
dayanamadım arkasından gittim yine özür dileim
Akşam tekrar başka bir iş görüşmesine gittik bu adamıda gözüm tutmadı
Nedir bu kadınlarımızın çektikleri?












55 yorum:

khaos dedi ki...

Ah kumsalım ah..
Adam yakışıklı olsa hak vereceksin ya..
Üzüldüm..

reader dedi ki...

sen de öykünün taklitçisisin. yazma tarzın yorumları cevaplama tarzın aynı. özgün ol biraz.

khaos dedi ki...

reader..
Kumsala boyle sapsız supsuz ithamlar etme bakayım..

Şurda sinirlendirme adamı..

Kumsalın bir tarzı var..
Olacak ta..
Öykü ayrı, herkes ayrı yazıyor bişeyler..

En azından senin gibi sadece yorum yapmıyor bu insanlar..

Akıllı ol..
Adam ol..
Yada Kadın..

Net neysen saygılı ol!

reader dedi ki...

eleştirilere açık olmak lazım. kaldı ki muhatabım siz değilsiniz. her yorum yapan blog yazarı olacak diye bir kaide de yok

khaos dedi ki...

Eleştir de dur bakalım..

Yani daha 3-5 post olmuş..
Ne bu ön yargı?
Ne bu acele..

Ben bu tavrından bilinçli olduğuna dair kokular alıyorum..

Yazık..
Seni sana bırakıyorum dostum..

Kumsal dedi ki...

hemen siliyorum blogu:(

khaos dedi ki...

Sakın haaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

khaos dedi ki...

Kumsal.. Sütümü helal etmem valla..
:)

Ay yaa.. şuncaazcık insanlar için pes etmeye değermi allsen..

Ohoo bize neler neler diyorlar..

Kocaman bir korkaksan..
Kaçacaksan..
Sen bilirsin..

Ama yazık derim sana da..!
Kumsalı boyle tanımamıştım derim..

reader dedi ki...

sil diye değil düzelt diye eleştirdim.dramatize etmeyelim

Kumsal dedi ki...

hayatımda böyle bir itamla karşılaşmadım

reader dedi ki...

o kadar büyütülcek ne var sanki. eleştrilere açık değilsen hiç yazma. yorum yapmak benim hakkım.

khaos dedi ki...

reader..
Üstadım.. Biraz yazar.. iyice yazar sonra hakkını kulllanırsın..

Ne yani.. okumama hakkında var..
O hakkınıda kullansana?

reader dedi ki...

öyle bir hakkım yok. iyiyi kötüyü okurum eleştri yaparım

reader dedi ki...

belliki etkisinde kalmış. ben baştan fikrimi söylemek istedim. yol yakınken görsün diye. savunmaya geçtiniz hemen. kötü bi niyetle yazmadım.

khaos dedi ki...

Niyetini anlıyorum.. bir savunma da değil ama.. çok görüyoruz senin yorumlarının benzerlerini..

eh içimden diyorum ki..
Kız yapmış işte..

Hadi sıkıyorsa sende yaz..

Lakin, oyku yü en iyi bilenlerdenim..

Bana hiç de aynı tarz gelmedi dostum..

Ben çekiliyorum şimdi..
Sende lütfen insanları kırmadan soğurtmadan soyle soyleyeceklerini..

Kumsal dedi ki...

Reader
Öykü kadar olamam ben
o almış başını gidiyor
kelime haznesi geniş
imkansız böyle birşer
yoruma cvp kısmına gelincede
ben gittimğim bloglarda yorum yazdıklarımdan cvp geldiyse üye oldum
yani bana nasıl davranılmasını istiyorsam öyle davranıyorum
ben yorumuma cvp istiyorum
ve bende bunu yapıyorum
çok nadirdir bazı blog yazarları yoruma cvp vermez
geri kalan verir cvp

Kumsal dedi ki...

Kelebeğim
seni sevdiğimi şimdi daha iyi anladım
mükemmel bir dost olduğunu biliyordum kanıtlamış oldun
iyiki varsın
canımm benim

Zeugma dedi ki...

EVET, KUMSAL BİZİM BLOGLARIMIZI ZİYARET EDİP YORUM BIRAKIYORDU..SAĞOLSUN..

Ona ben söyledim bir blog açmasını,adresinin belli olmasını..Böyle daha iyi olacağını..
Kırmadı hemen söz dinledi..Bloguna yazmıyordu bile..Sadece avatarıyla ve linkiyle yine yorumcuydu..

Bloguna yazmasını da ben rica ettim..
Hemen dinledi.
Kumsal kimseyi kırmak istemeyen iyi bir kız..
reader misin nesin,başka iş mi bulamadın da gelip bu kızın sinirlerini laçka ettin..
Öykü'den etkilenebilir.Sürekli onu okuyordu,beğeniyordu.
Benzer yazabilir.
ama bundan sen neden rahatsız oluyorsun?
Buna Öykü karar verir ki, o Melek gibi bir kız. Böyle bir şeyden bırak kızmayı,mutluluk duyacağına eminim ben ..Tamam mı?
Köstek değil destek olalım lütfen..İnsanlık bunu gerektirir...

Kumsal dedi ki...

Zeugma
teşekkür ederim
ama bu desaüf konuyu ben Öyküden önce yazdım ve ben benzetemiyorum
yok ki bende ki kabilliyet Öyküdeki gibi
sende benzetiyormusun?

reader dedi ki...

konuyla alakalı bi eleştiri değildi benimki. evet sen konuyu öyküden önce yazdın. benim eleştirim senin uslubunaydı. bariz bir benzerlik var. ben de bunu köstek amaçlı değil senin iyiliğin için özgün olman adına yaptım. iyi ya da kötü anlarsın, uygularsın. umursarsın ya da göz ardı edersin. ama bu kadar büyütmeye gerek yok. eleştiri her zaman iyi yonde olmaz. buna da açık olmak gerekir. eleştiri olmadan 1 adım yol alamazsın. blogumu kapatırım artık yazmam silerim ederim şimdi diye kendini acındırmaya da hiç gerek yok. kapatırsan sessiz sedasız yaparsın. onu yazmandaki amaç herkes seni korusun sakın blogunu silme desin diye yapılmış bilinçli bir hareket.tekrar söylüyorum benim burdaki muhatabım "kumsal"dır. diğer yorumcular değil. ben onları değil seni eleştiriyorum

Kumsal dedi ki...

Eleştirin için çok tşk ederim
hoşgeldin bloguma
çok şaşırdım Öyküde ki
kabileyet bende ne gezerr
nasıl olurda benzetirsin anlamadım

reader dedi ki...

ben teşekkür ederim baştan beri beklediğim cevap buydu. olgunlukla karşılaman

Kumsal dedi ki...

Başta şoktaydım

öykü dedi ki...

Kumsal yazını okudum..
Tesaduf aynı konuyu senden sonrakı saatlerde ben de ıslemısım..
Senın cok farklı bı stılın kendını ıfade edıs tarzın var
Benım cok farklı
Zaten cok ayrı renkler olarak bulunıuyoruz blog dunyasında..
ve bu renklılık guzellık yaratıyor..
Kumsal yazmaya devam etmelısın
sakın oyle sılmek gıbı bısey dusunme
cok cok uzulurum ınan
sevgılerımle.

Kumsal dedi ki...

zaten yazdığım birşeyde yok Öykü

öykü dedi ki...

Canım guzel seyler yazıyorsun boyle dusunursen ınan uzulurum
bız demedık mı rıca etmedık mı blog ac kendınce bıseyler yaz dıye
sen de bunu cok guzel yapıyorsun
yazmkatn vazgecersen
sşaka degıl bak ınan küserım ve cok uzulurum..

Kumsal dedi ki...

Seni sevdiğimi ve özenle takip ettğiğimi biliyosun
üzülmenide istemiyceğimi biliyosun
kapasitem dar benim:)

öykü dedi ki...

kapasıtem dar mı ? boyle cumleler yok..sakın ha bı daha boyle seyler soyleme ve yazmaya devam et bız de takıp etmeye:)
mcuk

Unknown dedi ki...

bazı insanlar vardır dikkat çekmek için elinden geleni yaparlar. Eleştiriyi yaparsın, ancak nezaketle, ince düşünerek ve yazarak. Hasis bir şekilde çocukça" öyküye benziyorsun" denilmez.
Hayır senin burada yazma hakkın yok, ancak blog yazarı o yetkiyi verirse yazabilirsin.
Hem herkesin yorum yazdığı genel bir alana yorum yazmayı kendinde hak görüp hem de yazdıktan sonra benim muhatabım Kumsaldır ne demek,çocuk konuşmadan önce düşün , çelişkiye düşme.
"Yol yakınkenmiş" neye yol yakınken?
bu yorumun art niyetle yazıldığı belli Kumsal, lütfen sen de benim gibi ayarlarını değiştir, sadece kayıtlı kullanıcıların yorum yapmalarına izin ver, en azından karşında konuşan kim bir muhatap bulursun.

Kumsal dedi ki...

Uykusuz sende hoşgeldin!
teşekkür ederim desteğine ve ilgine

Unknown dedi ki...

bak elim varmamış, "öykünün taklitçisinin " yazamamışım, eğitim &kültür&nezaket böyle birşey işte.

Kumsal dedi ki...

çok incesin
biliyorum nasıl olduğunu

Unknown dedi ki...

Kumsal, blogumdaki herhangi bir konuya email adresini gönder lütfen, şu ayarlarını düzeltelim. Merak etme , onaylanmadan çıkmıyor bende yorumlar.

reader dedi ki...

yol yakınken= blogun başındayken yeni yazmaya başlamışken. anlaşılmıyor mu yani. işime gelen yorumları yayınlarım demiyorsun da sadece kayıtlı kullanıcalar yorum yazabilir diyorsun. hahaha

reader dedi ki...

kaldı ki biz bu konuyu kumsalla burda kapattık karşılıklı teşekkürlerle. uzatmaya ne gerek var yani?

Unknown dedi ki...

gördüğün gibi kumsalcım bu eksik beyinler, acep ne olmuş diye konunun peşinden de ayrılamazlar. 3 kuruşluk beyinleriyle aşık atmaya çalışırlar, bunlara hiiiiç cevap verip tatlı canını üzmiceksin. Anca küstah küstah canını sıkmaya çalışırlar.

reader dedi ki...

aynı senin yaptığını yapıyorum desene

Unknown dedi ki...

Last word freak! tam bu tip cahiller için yaratılmış bir terimdir, yazık Türkçede böle güzel bir terim yok .

reader dedi ki...

bu güzel ingilizceniz yabancı bayanlarla iletişimde işe yarayabilir.

Kumsal dedi ki...

Lütfen.....

khaos dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
reader dedi ki...

merak etme kumsal bundan sonra tek satır yazmayı düşünmüyorum buraya. takip listemden de çıkardım. anlaşılmamak çok kötü.

Adsız dedi ki...

Kumsl sakın blogunu silme. ben hep merak etmiştim nasıl bir blogun olur diye. ve çok beğendim blogunu. en azından seni ziyaret edebilecem bu beni mutlu etti.

Kumsal dedi ki...

sildim bugün tekrar açtım

absalom dedi ki...

hımm ben yine her zaman ki gibi kaçırmışım tantanayı...

bu konuda şunu düşünüyorum kumsal;
ben mesela bekir coşkun çok severim...belki konuşmalarımda yazılarımda ondan (farkında olmaz bazen insan) alıntılar yapmışımdır...bu çalmak demek değildir...okuduğum bloglardan da kalmıştır belki aklımda bişeler..kullanmışımdır...blog dünyasında yeniyim..aslında hayata dair konuşuyorum...hayat böle zaten.

tolstoy bile voltaire in etkisinde kalmıştır eserlerinde bi dönem...bu ondan çaldığı anlamına gelmez...

kimseyi tanımam...öyküyüde tanımam,uykusuzu da,readerıda.digital kelebeğide...nacizane tavsiyem şudur ki, içinden geldiği gibi yaz...ne düşünüyorsan aynısını...süslemeden..bu iyi mi oldu,kötü mü oldu diye düşünmeden...

ve en önemlisi...burası özgür bir yer...sen,ben,o nasıl dilediğimiz gibi yazabiliyosak...birileride dilediği gibi özgürce eleştirebilir...bunu kabullenmen gerek.

şimdi senden...özgür..düşünülmemiş...tekrar tekrar okunmadan yayınlanmış yazılar bekliyorum...gözüm üzerinde :)

ay ben de kendimi bişe sandım:)

Kumsal dedi ki...

Absalom!
nedemek istiyosun:(okunmadan yayınlanmış yazılar derken?
ve sende benzetiyosan pes diyorum artık
bana tek benzeyen yada
alıntı bişiler gösterin bir örnek verin

absalom dedi ki...

yahu kumsal :) hay ne diyim sana...yorumuma yorum yapıyorum şimdi:) hay allah.

iyi oku lütfen...

yaz...tekrar okumadan yayınla demek istiyorum...senin içinden geçenler olsun...demek istiyorum:) güzel mi olmuş...kötü mü olmuş gibi kaygıların olmasın diyorum...ha yazar olmak istiyosan ayrı :)

dokunsan kırılacak gibi duruyosun yahu...bak kendimi kötü hissettim şimdi.

absalom dedi ki...

kimseye benzetmiyorum yahu :)
kimseyi tanımıyorum ki :)

Kumsal dedi ki...

Absalom!
haklısın çok hassasım bu konuda
kimseye benzemek gibi bir çabam yok
aklım var benim
şimdi yazdıklarını tekrar okudum
özür dilerim ama bu konu beni bunalttı bloguda kappatım tekrar açtım
yukarda yeni yazılar var buraya neden yazıyosun?

absalom dedi ki...

bu konuyla ilgili olduğu için :)
lost la ilgili paylaşacak bişeyim yok pek...bi kaç sezon izledim sıkıldım :)

bu kadar kırılgan olma kumsal ya...
her kötü eleştiride öle kapatıyorum ulen dükkanı olur mu?

demek istediğim...sana ters gelen eleştirilerde olacaktır...ama onlar bile sana katkı yapacaktır...yoksa şunu mu istersin; her yazdığına aman ne şahane olmuş...ay ayy ay ben nasıl düşünemedim...eline sağlık diyen bi grup? bu mudur?

değildir...
herşeyi sakin karşılayacaksın...karşı fikrini söyleyeceksin...çok rezil yorumlarda gelecek (reader için söylemiyorum) onlarıda yayınlayıp yayınlamamak senin elinde...

tekrar söylüyorum...senin taklit ettiğin iddia edilen kimseyi tanımıyorum...okumadım...ok?

:)

ay ne zamandır bu kadar zorlanmamıştım ya :)

Kumsal dedi ki...

Absalom:)
zorlanma
rahat ol:)

absalom dedi ki...

zorlandım hakkaten ya :)

bakma dışardan odun gibi göründüğüme...ben ne hassas çocuğum ah ahhh :)

hah şöyle yahu...

Kumsal dedi ki...

Estafurullah
duyarlısındır kesin
yoksa öyle şeyler yazmazdın bana:)değilmi?

reader dedi ki...

deneme deneme
hala adsız yorum yapılabiliyor mu bakiim

Kumsal dedi ki...

yapılıyo