25 Nisan 2009

Yenilendim




Düne bir sıva çektim bugün


sınav sonuçlarım berbat ama


biraz fütursuz takılcam


Zaten rahatlık batmıştı


öyle derdim falan da yoktu


Yarın bi Kadıköy yaparım


iyice kendimede gelirim


morelim nakadar iyi olursa olsun


Hayat seni yine sevmiyorum


yine sevmiyorum


Belki 40 lı yaşlarımda hayıflandığımda severim


ama ozamanda geçmiş olcak


yani yine sevimsizin Hayat


eminim çok keşkelerim ,çok pişmanlıklarım olacak


Olsun!!


6 yıldır yalnızım


sanki bi sevgilim olsun istiyorum


ama korkuyorumm


ben aşkı beceremiyorum


kıskanılmak


önemsenmek


sahiplenilmek


sakınılmak


istiyorum


gerçekten istiyormuyum bilmiyorum

40 yorum:

Kadina Dair dedi ki...

her şeyi takmadan yaşamaya çalışmak lazım. zor ama öyle olmalı...

Kumsal dedi ki...

Desperately!
ben en ufak şeyi kafasına takan sorun eden biriyim
alınganın önden gideniyim:)

Adsız dedi ki...

umarım yarın kadıköy gezmesi iyi gelir. Hayatı sevmemenin nedeni yalanın içinde olduğundan olabilir mi? Çünkü bazen ben de seni gibi sevmiyorum yalandan ibaret hayat diyorum. bunun nedeni çevremde bulunan bana zarar vermeye çalışan kişilerden kaynaklanıyor.

bende kıskanılmak, önemsennmek sahiplenmek... öyle bir sevgili istiyorum.

İyi geceler canım.

Kumsal dedi ki...

çok şükür bana zarar vermek istiyen yok
İnşallah istediğin özelliklere sahip biriyle karşılaşırsın
Hoşçakal!

Adsız dedi ki...

Tekrar blogunu açmana sevindim kumsalcım..umarım hayatında beklemediign anda hoş süprizler olur.Ve sende hayatı sevmeye başlarsın

Kumsal dedi ki...

Duygu gelişine memnun noldum!
Süprizleri severim
çok yaparım:)

Gokhan Kaynak dedi ki...

Selam, ne bu mutsuz, sevgisiz yazilar.. kizarim sana bak.! hayat dedigin sey kisa ve heranini mutlu yasamaya deger. Fransiz atalar ne demis Carpe diem!!!!!!

Kumsal dedi ki...

Selam Gökhan!
Hayat eşit ve basit diil canım ya

Adsız dedi ki...

Aşkı bekleme,kendiliğinden gelsin.

Ayrıca

"Bir düşün de beni sana ayıran
Yalnızlık paylaşılmaz
Paylaşılırsa yalnızlık olmaz"

Kumsal dedi ki...

Sogukdusetkisi!
Hoşgeldin
son cümleni anlamadım desem:?)

Adsız dedi ki...

Hımm, depresif bir yazı. Beni bile depreştirdi. Gerçi tüm depresif yazılara depreşirim ama bu birazda beni tarif ettiği için fazladan depreştim sanırım. Sana hayatı yakala, ümidini kaybetme, kendine gel, sallan silkelen yoksa sille tokat allah ne verdiyse girişirim misali motive edici şeyler söylemek isterdim ama bunu benim söylemem hıyarca olur kanaatindeyim. Banada herkes "carpe diem" diyor ama nereye carpe dieceğimi söylemiyorlar. Yani gözleri ile beyni arasında ciddi bağlantılar olan biri şu dünya vaziyetinde nasıl zırt diye carpe diyebilirki. Kimse yanlış anlamasın tartışmaya millete laf savurmaya çalışmıyorum. Sadece aklıma gelenleri söylüyorum. Sana söylemek için aklıma gelen ilk şeyde, ciddi anlamda kendine bir neden yarat. Şöyle peşinden koşabileceğin güzel bir neden. Yeni doğmuş bir bebeğın annesine ilham olması gibi bir neden. Ömür boyu yanlız kalabilirsin, ömür boyu korkuların yüzünden kimseye bağlanmak istemeyebilirsin ama ömür boyu oturduğun yerde hareketsiz kalırsan bir tarafların uyuşur. Sonra ayağa kalkmayı düşündüğün zaman hiç bir tarafını hissetmediğini fark edersin. Ben kısa bir süre önce güzel bir neden buldum, darısı başına...

Kumsal dedi ki...

Deniz ne buldun merak ediyorum??
:)

Adsız dedi ki...

Güzel bir şey buldum. Peşinden koşabileceğim bir düşünce. Ama ne bulduğumu sana söylemeyemem. İtlik olsun diye demiyorum, gerçekten söyleyemem. Kimseye söyleyemem aslında. Zaten söylemiyorum da. Söylemememin nedenini merak edersen, büyüsü kaçabilir korkusu diye açıklayabilirim. Bunun daha geniş bir açıklaması var aslında ama sınavlar yüzünden yazacak zamanım yok. Ama bir nedenden çok nedenler bütünü oluşturduğum ipucunu verebilirim. Hem neden hemde hedefler bütünü daha doğru bir tarif olacak. Sana nedenlerimi söyleyemesem de şöyle bir söz verebilirim. Gerçekleştirdiğim her hedeften sonra, sana bunun nedenini söyleyeceğim. Hatta günlükde herkese söyleyeceğim.

Fakat neden bulmakta zorlanıyorsan bence bunun sebebi kendini iyi tanımamaktır. Sahip olduğun nimetleri akıllıca kullanacak istekten yoksunsun belkide. İnsanlar içinde bulundukları şartların kıymetini kötü durumlara düşünce görebiliyorlar. Sen kendine bedenine sahip çıkmazsan, oda sana habire karamsarlık pompalar. Haklı mı peki? Bence kesinlikle haklı...

Kumsal dedi ki...

çokkapalı yazmışsın
keşke biraz daha açık olabilseydin
sözünü tut bana yaz tamammı?

Adsız dedi ki...

Kesinlikle yazacağım Hanımefendi. Fakat bu arada sizinde ibreyi önce nötr sonra pozitife çevirmenizi isterim. Günlüğü takip edeceğim için gerekli yerlerde doing diye yorumu yapıştırırım zaten ama sana 26 yaşında kumsala gidip, üzgün üzgün ufka bakmak değil, ne yapsamda şu martının kanadına tutunup yükseklere çıksam diye güzel şeyler düşünüp uğruna çaba sarfetmek yakışır. Oturup beklemekle, armut piş azıma düş demekle olmaz. Avatarındaki gibi kocaman kocaman aç gözlerini bakalım, neler göreceksin?

Kumsal dedi ki...

Bana yaz derken
yorum yaz anlamında demedim
dememde
söz sana gerçekleştirdiğim hedefleri yazıcam deedin ya
söz verdin bana yaz dedim
örnek teşkil edersin diye

Kumsal dedi ki...

Deniz neden bu eski posta yazıyoruz:)

Adsız dedi ki...

Bu postun tüyleri güzel olduğu için sanırım :).
Nereye istersen oraya yazarım. Seni mi kırcam, aşkam üstü akşam üstü.

Kumsal dedi ki...

çok incesin:)
bütün postlar bizim istediğin yere yazartsın
nasıl misafir perverim dimi:))

Adsız dedi ki...

Bu misafir perverliği birazda yeni düşüncelere fikirlere göstereceğine inandığımı söylesem sana bir faydası olur mu acep?

Kumsal dedi ki...

anlarsam olur
ama anlamadım bugün birşey var bende bilmiyorum
ama bu yazını anlamadım kusura bakma olurmu

Adsız dedi ki...

Tamam.
Belkide bende sorun vardır, düşüncelerimi anlatamıyorum bugün. O yüzden sen bu yorumlarımı yakınında birine göster eğer "ne bu ya, ne yazmış, ne demek istemiş, dangalak mıdır nedir, bırak ya boşver" derse, sorun bende demektir. Demezse eğer, O kişi ne dediğimi anlamıştır, rica edersen sana da anlatacaktır.

Ama ne yalan söyleyeyim bazen bende ne yazdığımı anlamıyorum :).

Kumsal dedi ki...

:)
YORUMUNNA YORUM YAPMAŞSIN
ANLAMADIĞIM YAZINI AÇIKLAMAMIŞSIN
NE ALEMSİN SEN YA:)))

Adsız dedi ki...

Şöyle yazdıklarıma bir bakınca, oldukça açık ve net yazdığımı düşünmeye başladım. Biraz dolandırmışım lafı belki ama, kapalı bir şey söz konusu değil gibi geldi. Sen muziplik yapıyor, aklımı kaçırtmaya çalışıyor olabilir misin? :)

Kumsal dedi ki...

Aman diyim aklını kaçırma
böyle iyisin:))

Adsız dedi ki...

Böyle de pek iyi sayılmam ama neyse. En azından bunu korurum o halde.

Kumsal dedi ki...

Lütfen kendine haksızlık etme
neyin varmış

Adsız dedi ki...

Bu soruyu benden çok, yakın arkadaşlarımın cevaplaması caizdir. O da şu şartlarda pek mümkün değil. Ben soru sorayım, nasılsın bakalım son zamanlarda, hala bu postun kelimeleri üzerindemi uyuyorsun!!

Kumsal dedi ki...

İyiyim teşekkür ederim
Sen nasılsın
formda olduğun kesin ama:)

Adsız dedi ki...

Bende iyiyim teşekkürler. Seninde iyi olmana sevindim, daha da iyi oldum. Bir pozitifliktir gidiyor maşallah.

Kumsal dedi ki...

Sende mi?
Bende mi?
pozitiflik var
kimde olduğu fark etmez fenamı pozitiflik olsun varsın
bende uzun sürmiyceği kesin onu biliyorumda
ama senin ki daim olsun isterim

Adsız dedi ki...

İnsanlığın, iletişime geçebildiğim küçük bölümü için elimden gelen yegane şey, pozitif olmak, karşımdakini de pozitif olmaya çağırmaktır. Çünkü sahip olduğumuz mevcut şartlar içinde adaletli düşününce, gerçekten aksini tezahür etmeye hakkımız olduğuna inanmıyorum. Hele ki sana bu hakkı hiiiçç tanımıyorum bilesin :)

Kumsal dedi ki...

benim ayrıcalığım nedir?

Adsız dedi ki...

Böyle cin gibi bakışlara, karamsarlık yakışmazda o yüzden...

Kumsal dedi ki...

Dün öğlden beri hiç iyi değilim
çok keyifsizim
pimi çekilmiş pomba gibi dolaşıyorum
yaklaşanı yakacak kıvamdayım
cin gibi bakışta fayda etmiyo

Adsız dedi ki...

Hayırdır, yine neyi kafana taktın bakalım...

Kumsal dedi ki...

İlgine çok teşekkür ederim
birçok sorun var
sadece bukadarını yazabilirim

Adsız dedi ki...

Hımm, anladım. Yani sorunların neler olduğunu içeriklerini, telepatik bir metod uygulayarak keşfetmedim belki ama ruh halini tahmin edebiliyorum. Böyle zamanların güneş ışığı yine kişinin içinden doğar. Fakat bu hale çok bağımlısın gibi bir his var içimde. Yani kendini en küçük bir sorunda bu hale sokmakta tereddüt etmiyorsun. Bu iyi bişey değil. Bazı düşünceleri çok tekrarlarsan, bağımlılık yaratır. Bağımlılıklarını tespit edip, kurtulmaya çalışmak en iyisi... What The Bleep Do We Know ;)

Kumsal dedi ki...

imkansız kısmen
tespitlerin çok güzel

Adsız dedi ki...

Eğerki attığım şeyleri tutturabiliyorsam, halvet i ruhiyemizin benzerliğindendir. Ben bu hale tek çözümü, biraz önce söylediğim gibi tespit ettim. Yani küçük ruhsal değişiklikler beraberinde büyük değişimler getirebilir. Bir alışkanlığını değiştirirsin mesela, bir bakarsın ki ona bağlı ne kadar çok şey var ve aniden değişiyorlar. Bu tecrübe ile tarafımdan sabitlenmiştir.